Reklamačný poriadok

Záruka na zboží, prodávané prostřednictvím e-shopu, se řídí a je v souladu
s platnou legislativou.

Je-li kupujícím spotřebitel a není-li v záručním listu uvedena lhůta delší,
činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží.

Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena
v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční
doba uplynutím této lhůty.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené
jejím obvyklým užíváním.

U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje
na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

V závislosti na
povaze vady má kupující při uplatnění reklamace tato práva:

  • Jde-li
    o vadu, kterou lze odstranit
    , má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a
    prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to
    vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo
    týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup
    možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy
    odstoupit.
  • Jde-li o vadu
    neodstranitelnou
    a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo
    odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva kupujícímu náleží, jde-li sice o vady
    odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po
    opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady
    se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční
    době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se
    rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.
  • Jde-li o jiné vady
    neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci
    , má právo na
    přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Při reklamaci je kupující povinen předložit doklad o
nákupu a vyplnit průvodní list / reklamační formulář.

ONLINE FORMULÁŘ JSI STÁHNETE TADY : Sinium_REKLAMACNY_FORMULAR  (viď samostatná príloha)

Prodávající informuje o stavu reklamace kupujícího.

O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých
případech do 3 až 14 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba
přiměřená podle druhu výrobku, či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má
spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na
náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při
odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady
věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. V případě
neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na jeho náklady.
Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení oprávněné reklamace
jsou hrazeny prodávajícím.

Jestliže v rámci záruky dojde k výměně zboží, záruční
doba začíná běžet znovu od převzetí nového výrobku. Po vyřízení oprávněné
reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamačního řízení (tato
lhůta začíná běžet dnem následujícím po přijetí zboží a končí dnem vyřízení
reklamace – nikoli tedy termínem vyzvednutí zboží zákazníkem).

Adresa na vrácení a reklamace zboží:

  • O zaslání balíku nás, prosím, informuj.

Fury s. r. o.
Novozámocká 104
949 05 Nitra,
Slovenská republika